Heb je een aantal jaren werkervaring als Aangifte medewerker / Fiscaal assistent en kijk je uit naar meer uitdaging, afwisseling en verantwoordelijkheid, lees dan snel verder…
Onze opdrachtgever uit de regio ‘s-Hertogenbosch is op zoek naar een pro actieve en energieke allround aangifte medewerker met advies kwaliteiten en ambitie.
Als specialist heb je ervaring met het verzorgen van diverse belastingaangiften, aanslagen controleert en bezwaarschriften maakt. Ook ben je collegiaal naar het team in het ondersteunen bij fiscale vraagstukken. Daarnaast vind je het leuk en haal je voldoening uit het klantcontact en ben je iemand die adviesmogelijkheden signaleert en hier adequaat mee omgaat.
Als fiscaal specialist heb je de drive om samen met jouw collega’s het beste voor de klanten te adviseren. Je vindt het dan ook een uitdaging om alle informatie te ontvangen van klanten om daar aansluitend in te onderzoeken welke mogelijkheden er van toepassing zijn om vervolgens tot het best passend advies te komen.
Dit doe je het liefst zelfstandig en met de hoogst mogelijke zorgvuldigheid. Hiervoor verdiep je jezelf regelmatig in de theorie om zo de kwaliteit te waarborgen.
Kortom: Een fiscaal specialist die zich verder wil ontwikkelen en/of verder specialiseren.
De cliënten van onze opdrachtgever kiezen bewust voor de samenwerking. Ze ervaren de persoonlijke benadering als bijzonder prettig en waarderen de dienstverlening als zeer hoogwaardig. De cliënten bevinden zich voornamelijk in het MKB+ segment. Steeds vaker weten de grote en internationaal opererende (beursgenoteerde) ondernemingen ook de weg naar onze opdrachtgever te vinden. Ze laten daarbij zowel zakelijke als particuliere belangen behartigen door onze opdrachtgever.
Als je kiest voor dit kantoor dan kun je rekenen op:
- Een betrokken en hecht team van welwillende collega’s;
- Een professionele organisatie die staat voor hoogwaardige fiscale advisering;
- Ruimte voor ontwikkeling, groei en ontplooiing van jezelf als professional;
- Uitdagende en afwisselende werkzaamheden bij een gevarieerde klantenportefeuille;
- Een grote mate van vrijheid om zelfstandig invulling te geven aan jouw functie;
- Uitstekende (primaire en secundaire) arbeidsvoorwaarden;
- De mogelijkheid tot een contract voor een 32 tot 40 urige werkweek;
- Een contract voor bepaalde tijd met bij goed functioneren aansluitend een onbepaalde tijd contract.
Om deze uitdagende en ambitieuze functie goed te kunnen vervullen beschik je over:
- Een HBO/WO niveau
- Minimaal 3 jaar relevante werkervaring
- Kennis en ervaring met aangiften, zoals IB, VpB, LB, dividendbelasting, etc.
- Ervaring met voorbereidende werkzaamheden t.b.v. advisering
- Een flexibele, extraverte en creatieve instelling
- Verder ben je besluitvaardig en daadkrachtig
- En ben je ambitieus, heb je de behoefte om jezelf verder te ontwikkelen.
Je CV met gerichte motivatie kun je sturen naar dennis@diferent.nl of direct solliciteren. Voor meer informatie kun je bellen met Dennis Verschoor op 06-46 72 71 72. Een referentiecheck maakt standaard onderdeel uit van de procedure.