Skilled Servicedesk Medewerker
Een interessante rol voor een kandidaat met veel servicedesk ervaring en nauwkeurig kan werken. Echter vragen veel meer van je. Waar je op een “normale” Helpdesk vastomlijnde taken hebt (even kort door de bocht: support leveren bij problemen, registeren etc.), Dat heb je in deze omgeving uiteraard ook. Daarnaast verwachten we sterke betrokkenheid van je. De klant is koning en wil op de hoogte gehouden worden . Als case manager draag jij zorg voor de verbindende factor. Je schept helder verwachtingen met de klant en weet tegelijkertijd je collega’s te motiveren om samen tot de beste oplossing te komen. Uiteindelijk zoek we een professional die in staat is zich zelf en de klant op een hoger niveau te krijgen.
Functie eisen
- kennis van Microsoft besturingssystemen, Citrix, Res en basiskennis van netwerken
- goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
- je bent in staat 1e, 2e en 3e lijns support te leveren aan zakelijke klanten;
- je weet je in te leven in de klantsituatie en je communicatie hierop aan te passen;
- je kunt heldere afspraken maken en komt deze na;
- kunnen werken in een team;
- geen 9 tot 5 mentaliteit.
Bedrijfsprofiel
Onze opdrachtgever betreft een ondernemend IT service bedrijf. met een ruime portfolio aan IT (beheer)diensten, waaronder Vernieuwingen, Beheer, Implementaties van telefonie, documenten management systemen en nog veel meer.
Voor meer informatie over onze opdrachtgever kun je contact opnemen met Pitt IT Professionals.
Arbeidsvoorwaarden
- Een uitdagende fulltime functie in een dynamische organisatie
- Prettige en informele werksfeer en voldoende mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen
- Goed salaris
- Goede pensioen- en verzekeringsregelingen
- Een mobiele telefoon van de zaak.
Regio Noord Brabant
Contactpersoon
Twan Swinkels
T: (06) 46625155