Voor een van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek naar een servicedesk medewerker in de regio Zuid Holland
Als servicedesk medewerker ICT is het jouw uitdaging de eindgebruikers van onze organisatie op een prettige en vakkundige wijze te ondersteunen. Daarbij zorg je dat de serviceaanvragen worden afgehandeld volgens de afspraken. Je hebt als Servicedesk medewerker een vaste werkplek binnen onze vestiging.
Taken & verantwoordelijkheden:
– zorgen voor een volledige en juiste registratie van alle binnenkomende calls,
uitvoeren van een probleemanalyse en bepalen van de prioriteit van de calls;
– het zelfstandig afhandelen van 1e lijns- en 2e lijnscalls;
– het verhelpen van werkplek- en netwerkproblemen in de 1e lijns- en 2e lijnscategorie;
– escaleren van problemen en kritische incidenten naar de Service Desk Coördinator;
– telefonisch te woord staan van gebruikers. Afhandelen van gebruikersproblemen en
verzoeken indien mogelijk binnen de gestelde tijd en – eisen.
– communicatie richting eindgebruikers van de verschillende locaties.
Kennis van en ervaring met:
– MBO-niveau 4 ICT beheerder;
configureren van werkplek en configureren van smartphones (Android/iPhone/Windows Phone);
– basiskennis MS Windows server en Active Directory;
– basiskennis Netwerken, waaronder VPN;·
– werkplek applicaties zoals Acrobat Reader, Virusscanner e.d.;
– ITIL;
– servicedesk tools;
– goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
– bij voorkeur 1 – 3 jaar ervaring als ICT servicedesk medewerker
– In het bezit van een rijbewijs. (Doorgroei naar Fieldservice engineer)
Competenties:
– Klant- en servicegericht
– Stressbestendig
– Gegevens invoervaardigheden
– Goed kunnen luisteren
– Bereid flexibel te werken i.v.m. openingstijden Service desk
Bedrijfsprofiel
Onze opdrachtgever betreft een grote technische dienstverlener
Voor meer informatie over onze opdrachtgever kun je contact opnemen met Pitt IT Professionals.
Contactpersoon
Twan Swinkels
T: (06) 46625155