Fieldservice engineer Breda
Door de Field Service Engineer ICT/ System engineer wordt op diverse eigen locaties onderhoud en beheer uitgevoerd. Ook het uitvoeren van wijzigingen (nieuwe locatie, aanpassing in de configuratie) vallen onder de werkzaamheden. Evenals gebruikers ondersteuning van office 365. Indien de Field Service Engineer ICT niet op locatie zit, worden werkzaamheden bij onze Servicedesk verricht. Hieronder vallen voorbereidende werkzaamheden voor het oplossen van incidenten, reparaties van onderdelen, uitvoeren van testen en het telefonisch oplossen van storingen.
Taken en verantwoordelijkheden:
- Analyse & oplossen van storingen op locatie
- Uitvoeren van onderhoud op locatie
- Doorvoeren van wijzigingen (nieuwe locatie, aanpassing configuratie)
- Uitvoeren van voorbereidende werkzaamheden
- Uitvoeren van testen
- Uitvoeren van reparaties aan onderdelen
- Telefonisch oplossen van storingen
- Beantwoordt (IT-gerelateerde) vragen van gebruikers
- Maakt een correcte log van uitgevoerde werkzaamheden
- Neemt mogelijkheden te baat om de kwaliteit van de service te verbeteren
- Samenwerken met 3rd partijen op locaties
Functie eisen:
- MBO/HBO-niveau 4 ICT beheerder;
- MS OS systemen (MS XP, 7 of hoger), configureren van werkplek en configureren van smartphones
- MS Office 2007 of hoger;
- Kennis van netwerken
- Kennis MS Windows server en Active Directory;
- Bij voorkeur MCSA certificering
- Kennis Office 365/ SharePoint is een Pré
- werkplek applicaties zoals Acrobat Reader, Virusscanner e.d.;
- ITIL;
- Servicedesk tools;
- Bij voorkeur 3 – 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie
Competenties:
- Goede communicatieve vaardigheden (luistervaardigheid, mondelinge- en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid)
- Zelfstandig kunnen werken
- Analytisch vermogen
- Nauwkeurig en nauwgezet kunnen werken en stressbestendig
- Klant- en servicegericht
- Bereid tot reizen
- In bezit van rijbewijs (B)
Locatie: Breda
Regio: West Brabant
Contactpersoon
Twan Swinkels
T: 06 46625155