Dit betreft een tijdelijke aanstelling vanaf 6 juli tot begin 2017. Daarna verlengbaar
Standplaats : Leiden
Beschrijving organisatie
Het ICT Shared Service Centre (ISSC) is de centrale ICT dienstverlener van de Universiteit Leiden en ondersteunt met haar dienstverlening onderwijs, onderzoek en bedrijfsvoering. De kerntaken zijn het beheren van het agglomeratienetwerk en de VOIP telefoniediensten, de identity en access management (IAM) infrastructuur, de informatiesystemen voor bedrijfsvoering en onderwijs, alsook de ontwikkeling en het beheer van de universitaire werkplekvoorzieningen.
De dienstverlening is belegd binnen vier afdelingen: Customer Relations (klantprocessen & relatiebeheer), Operations (server-/netwerkbeheer en bedrijfsvoeringsystemen), Strategy & Facilities (security, architectuur, strategisch beleid, contract- en leveranciersmanagement en inkoop) en Development (ontwikkeling, consultancy en projectmanagement) De stafafdeling Finance & Officemanagement is verantwoordelijk voor de financiële administratie en secretariële ondersteuning.
EISEN WAARAAN KANDIDAAT MOET VOLDOEN:
-
Een kandidaat met HBO werk- en denkniveau, bijvoorbeeld met een HBO-opleiding informatica/computertechniek.
-
Bij voorkeur gecertificeerd Cisco Certified Network Professional (CCNP).
-
Kennis van datacommunicatie en het TCP/IP netwerkprotocol.
-
Ervaring met Voice over IP en VPN is een pré.
-
WiFi kennis is een pré.
-
Kennis van en ervaring met ITIL-werkprocessen en PRINCE2.
-
Praktisch kunnen toepassen van de nieuwste technologische ontwikkelingen in de bestaande ICT omgeving.
-
Goede communicatie vaardigheden, klantgerichtheid, analytisch denkvermogen en accuratesse.
-
We zoeken iemand die blij wordt van de “hecktiek” op dagelijks beheer, die van aanpakken weet, sociaal vaardig is en geen telefoonvrees heeft (i.v.m. opvangen noodnummer voor collega’s in het veld) en die snel kan beginnen.