De afdeling Marketing & Corporate Communications van onze directe is op zoek naar een Applicatiebeheerder CRM
Binnen onze opdrachtgever ben je verantwoordelijk voor het functionele beheer en ontwikkeling van de CRM Online applicatie. Je kent de mogelijkheden en kracht van CRM Online en kan collega’s goed ondersteunen en instrueren bij het gebruik ervan. Daarnaast ben je een echte CRM ambassadeur die collega’s kan overtuigen CRM op de juiste wijze in te zetten. Je beschikt over operationele kennis vaardigheden en kan je ook op strategisch niveau meedenken en adviseren over de organisatie-brede inzet van CRM. Je werkt nauw samen met de afdelingen marketing en recruitment en programmacoördinatoren en ondersteunt en adviseert ze bij CRM vraagstukken. Je houdt de kennis over CRM de procedures actueel en borgt deze in de organisatie. Je houdt ervan om mensen verder te helpen en werkt snel, professioneel en oplossingsgericht. Je weet goed om te gaan met onverwachte issues en stroopt graag je mouwen op. Je rapporteert aan het hoofd Marketing & Corporate Communications.
 
De applicatiebeheerder CRM is verantwoordelijk voor:
Ondersteuning gebruikersorganisatie
•       Oplossen per mail/telefoon van 2e lijns gebruikersvragen.
•       Bewaken van de voortgang van afhandelen van incidenten.
•       Bijhouden van incidenten t.a.v. de applicatie in helpdesksysteem.
•       Uitgeven van autorisaties aan gebruikers volgens procedures.
•       Inventariseren en analyseren wensen van gebruikers.
•       Uitbrengen van advies m.b.t. kleinschalige aanpassingen.
•       Implementatie van updates en/of uitbereidingen begeleiden bij de gebruikers.
•       Evalueren van gedane verbeteringen in de applicatie met de gebruikers.
 
Beheer CRM
•       Continue afstemming met helpdesk en systeembeheer m.b.t. beheer van applicaties.
•       Coördineren van updates en onderhoud.
•       Periodiek overleg voeren met beheerders expertsystemen (studentenadministratie, CRM, financieel).
•       Up-to-date houden van de kennis, documentatie en procedures m.b.t. beheerde applicaties.
•       Escaleren bij omvangrijke incidenten.
 
Ontwikkeling CRM
•       Signaleren van duurzame trends en ontwikkelingen op CRM gebied.
•       Inventariseren en analyseren wensen van gebruikers.
•       Ondersteunen gebruikers bij opstellen business case m.b.t. aanpassing / verbetering van applicaties.
•       Overleg voeren met / informatie inwinnen bij externe partijen t.b.v. advies.
•       Uitbrengen van advies richting stuurgroep ICT m.b.t. grootschalige aanpassingen.
•       Aanvragen van offertes voortvloeiend uit advies en bespreken hiervan met gebruikers.
•       Afstemmen van projectplannen met derden (leveranciers, gebruikers).
•       Plannen en uitvoeren van verbeteringen volgens vastgestelde projectplan.
•       Uitvoeren van acceptatietesten.
•       Coördineren van testen door gebruikers.
•       Plannen van en installeren Live-gang.
 
Specifieke vaardigheden/vereisten
•       Ruime, aantoonbare ervaring met het beheren van CRM applicaties in een middelgrote tot grote organisatie.
•       HBO/WO-opleiding.
•       3 tot 5 jaar aantoonbare ervaring en succes in CRM applicatiebeheer.
•       Pro-actief schakelend richting collega’s management.
•       Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (schriftelijk en mondeling).
•       Stevige persoonlijkheid, stressbestendig.
•       Heeft oog voor detail en controle.
•       Uitstekende communicatieve en sociale eigenschappen.

Solliciteer