Wij ontwikkelen, produceren en verkopen systemen voor de beveiliging van gebouwen en terreinen. Binnen de beveiliging-industrie zijn wij bekend om ons innovatieve, state-of-the-art security management platform. Ons succes is verankerd in onze creativiteit, de geavanceerde technologie, de diepgaande kennis van onze markten en de solide relaties met onze klanten en business partners. Onze klanten zijn voornamelijk internationale en multinationale bedrijven gevestigd in onze kernmarkt Europa. Via ons internationale business partnernetwerk leveren en implementeren wij ons Security Management platform over de hele wereld
Zie jij het als uitdaging om onze businesspartners en klanten te ondersteunen met excellente service? Dan is dit de ideale rol voor jou. Wij zijn op zoek naar een
Technical Support Engineer
Wat ga je doen?
Als Support Engineer:
- Sta je iedere werkdag klaar om samen met onze businesspartners en klanten technische vraagstukken telefonisch op te lossen;
- Ben je een servicegerichte sparringpartner voor onze businesspartners en klanten;
- Bevorder je de zelfredzaamheid van onze businesspartners door middel van trainingen en on site support;
- Zorg je dat businesspartners weten hoe ze ons product optimaal gebruiken door nieuwe functionaliteiten te testen en input te leveren voor de documentatie ervan;
- Bied je vanuit het support team technisch advies in sales trajecten.
Het team
In de rol van Support Engineer ben je onderdeel van het support team. Het support team is een internationaal team, bestaande uit 6 experts uit Nederland en 8 experts die werken in de rest van Europa. In het team vinden we het belangrijk dat je een open collega bent met goede communicatieve vaardigheden. Vanzelfsprekend kijk je over de “schutting” van je eigen werk en begrijp je het belang van afstemmen met je collega’s. Zelfredzaamheid en eigen verantwoordelijkheid zijn daarom heel belangrijk.
Wie zoeken we?
Om het team te versterken zoeken we een Technical Support Engineer die onze businesspartners en klanten voorop stelt. Het liefst bijt jij je vast in uitdagende vragen om de beste oplossing zowaar nog completer te maken. Verder zoeken we:
- Een afgestudeerde HBO-collega met technische achtergrond;
- Een communicatieve collega die de juiste vragen weet te stellen om tot de kern van vraagstukken te komen;
- Een analytische, klantgerichte, enthousiaste collega.
Het is een pré als je al een jaar ervaring hebt in een Technical Support rol.
Wat wordt een Technical Support Engineer geboden?
Je komt te werken in een internationale en dynamische organisatie in een gave veelzijdige rol. Je werkt met innovatieve producten, die veelal nieuw zijn binnen de markt. In je rol als Technical Support Engineer krijg je de kans om door te groeien en het verschil te maken door zelf initiatieven te ontplooien. Wij zien namelijk medewerkers als ondernemers. Dat betekent dat je jouw rol op je eigen manier gaat invullen, daarbij verwachten wij uiteraard veel eigen verantwoordelijkheid van jou. Vanzelfsprekend bieden wij een marktconform salaris, goede secundaire arbeidsvoorwaarden en een prettige werkomgeving.
En nu?
Interesse? Stuur je CV en motivatie via deze site.