Huismeester / Gebouwbeheerder (24 uur per week), Utrecht
 
Ben jij klantgericht, zelfstandig en een echte aanpakker? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Voor een onderwijsinstelling in Utrecht zijn wij per direct op zoek naar een zelfstandige Huismeester voor 24 uur per week.

Je bent het aanspreekpunt voor interne- en externe klanten en weet precies waar klanten echt behoeften aan hebben. Je zorgt voor het klaarzetten van de (vergader)ruimtes met daarbij behorende boekingen zoals catering en Audio Visuele middelen. Daarnaast wordt er van je verwacht dat je gedurende de dienst facilitaire klussen oppakt, zorgt voor de orde & netheid in het gebouw en ondersteuning biedt aan de receptie en de Facilitaire afdeling.
 
Werkzaamheden:

  • Klaarzetten/opruimen diverse (vergader)ruimtes;
  • Aanspreekpunt voor interne- en externe klanten;
  • Installeren Audio Visuele middelen (en eventuele storingen verhelpen);
  • Het beheren en toezicht houden op wie het gebouw binnenkomt en wie over welke bevoegdheden beschikt;
  • Openen en sluiten van het pand, waaronder de sluitronde van het gehele pand en inschakelen van het inbraakalarm;
  • Bemiddelen bij klachten, wensen en overlastsituaties;
  • Hanteren van orde en netheid van de openbare ruimtes;
  • Aanvullen van voorraad in de pantry’s:
  • Doorspoelen en aanvullen van de koffieautomaten:
  • Ontvangen en doorverwijzen van bezoekers en studenten;
  • Verlenen van hand- spandiensten;
  • Bijdragen aan toezicht en veiligheid (met name het BHV gedeelte);
  • Uitvoeren van kleine onderhoudswerkzaamheden in het gebouw en op de buitenterreinen;
  • Uitvoeren van receptietaken (tijdens afwezigheid vaste receptionist);
  • Ondersteuning tijdens evenementen / opendagen / openavonden;
  • Daarnaast zal in de praktijk gekeken worden welke werkzaamheden eventueel nog meer op facilitair gebied opgepakt kunnen worden.
 
Wij vragen:
Functie-eisen:
  • MBO denk- en werkniveau;
  • Werkervaring als Facilitair medewerker/Huismeester/Gebouwbeheerder;
  • Kennis van facilitaire dienstverlening;
  • Affiniteit met techniek en ervaring met Audio Visuele middelen;
  • Affiniteit met studenten/jongeren;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift;
  • Per direct beschikbaar op maandag van 14.30 – 22.30 uur, donderdag van 8.15 – 16.45 uur en 1 dag flexibel van 8.30 – 17.00 uur;
  • Woonachtig in Utrecht of binnen een straal van 20 km rondom Utrecht;
  • In het bezit of bereid tot het volgen van een BHV cursus;
  • In het bezit van 2 referenties;
  • In het bezit of opvraagbaar van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).
 
Persoonlijke eigenschappen:
  • Servicegericht en klantvriendelijk;
  • Professionele- en representatieve werkhouding;
  • Gemotiveerd en proactief (aanpakker en zelfstandig beslissingen nemen);
  • Doelmatig en oog voor detail.
 
Wie zijn wij:
iNFacilities is een landelijk opererend bedrijf binnen de facilitaire dienstverlening. Wij bieden o.a. dienstverlening aan binnen de Ontvangst Services, Facilitaire Services, Huisvesting Services en Facility Management.
Wij hebben een bedrijfscultuur waar eerlijkheid, verantwoordelijkheid, persoonlijke ontwikkeling en flexibiliteit van onze medewerkers een belangrijke rol spelen. Met betrekking tot de persoonlijke ontwikkeling vindt iNFacilities het belangrijk dat haar medewerkers bereid zijn om opleidingen/ trainingen en cursussen te volgen.
 
Het salaris is afhankelijk van leeftijd, ervaring, opleiding en flexibiliteit. Je komt te werken in een omgeving waarin jouw ideeën zeer op prijs worden gesteld en waar voldoende ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling.
 
Solliciteren?
Wij ontvangen graag jouw sollicitatie met motivatie, uitgebreid CV en foto.

Wil je meer weten over deze vacature? Neem contact op met één van onze recruiters via 088 – 4555140.

Solliciteer