iLinkprofessionals BV is een landelijk werkende bemiddelaar in flexibele arbeid. Wij werven, selecteren en detacheren onze medewerkers voor diverse branches.
Voor een van onze relaties zoeken wij met spoed een
Medior Inkoper regio Drenthe, Groningen
Start Opdracht | 12-09-2016 |
Duur | 01-06-2017 |
Locatie | Drenthe, Groningen |
Aantal Uren | 38 |
Deadline * | 05-09-2016 om 12 uur * |
*Na dit tijdstip kunnen wij geen reacties meer doorzenden naar onze opdrachtgever en kunnen wij uw sollicitatie niet meer in behandeling nemen.
Details :
Omschrijving :
Casus
De gemeentelijke opdrachtgever wil worden ondersteund bij het samenstellen van het bestek en de leiding van het inkoopproces ten behoeve van een aanbesteding, die noodzakelijk is om generieke ICT-diensten buiten de eigen organisatie te beleggen.
Dit proces is gestart op basis van het coalitieakkoord 2014-2018, waarin is gesteld dat gedurende deze periode outsourcing moet plaatsvinden van ICT (lees I&A / Informatisering en Automatisering). Hiertoe is een programma outsourcing I&A gestart met de volgende (opzichzelfstaande) doelstellingen:
- Het vergroten van de flexibiliteit en het innovatief vermogen van de I&A-functie.
- Het zo veel mogelijk outsourcen van de I&A-dienstverlening met behoud van die continuïteit van de dienstverlening.
- Het realiseren van een structurele besparing van vijf miljoen per begin 2017.
Functieprofiel
Wij zoeken een assistent-inkoopprojectleider, die gezamenlijk met de hoofdconsultant (inkoopprojectleider) het aanbestedingsproces (vanaf het schrijven van het projectplan tot en met de contract ondertekening) op zich neemt;
- Het ondersteunen bij het samenstellen van het bestek voor de aanbesteding van generieke ICT-(Infrastructuur) diensten (inhoudelijk).
- De voorbereidingen treffen t.a.v. de aanbesteding van generieke ICT-(Infrastructuur)diensten, zodoende de aanbesteding conform bestuurlijke doelstelling in de markt gezet kan worden.
Functie-eisen en wensen
- Minimaal 1 jaar inkoopervaring binnen de (Rijks)overheid, bij voorkeur binnen een gemeentelijke omgeving inkoopervaring opgebouwd;
- ICT-inkoopervaring of en/of (-)uitbestedingservaring
- Werkervaring met een Document Management System (DMS)
- Het voldoen aan de volgende kerncompetenties: accuraat, proactief, omgevingsbewust en resultaatverantwoordelijk. (Motiveer in CV)
- Minimaal een HBO-opleiding, bij voorkeur academisch werk- en denkniveau
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Voor deze functie is een VOG screening verplicht